Кошик
94 відгуків
+380 (97) 038-20-42
+380 (66) 332-47-18
Інтернет-магазин АгроКО
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Всі товари, замовлені в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача». Обов'язкові умови для повернення або обміну товару: Товар має бути повністю укомплектований, коробкою, гарантійним талоном, чеком, або накладною. Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації– подряпин, сколів, потертостей, плям). Перед тим як повертати товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером по т. (097) 038-20-42 для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою Поштою або в пункті самовивезення (тільки м. Суми). Повернення/обмін через Нову пошту 1. Товар може бути повернений Новою Поштою протягом 14 днів після отримання замовлення. 2. Для відправки товару необхідно зателефонувати нам по т. (097) 038-20-42 отримати реквізити для відправки повернення/обміну у менеджера. 3. Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця. 4. Після відправки товару необхідно повідомити менеджером по т.(097) 038-20-42 менеджеру дані про відправку товару, дату відправлення, номер декларації. 5. Після повернення/обміну товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у день отримання товару або не пізніше ніж 7 банківських днів після отримання товару. Обмін на алогічний чи інший товар здійснюється того ж дня. 6. повернення коштів здійснюється у спосіб, аналогічний способу оплати, на розрахунковий рахунок, чи банківську картку покупця. 7. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем 8. У разі повернення/обміну бракованого товару неналежної якості магазин бере на себе всі витрати за доставку такого товару. Повернення/обмін у пункті самовивезення м. Суми 1. Повернення здійснюється лише у пункті самовивезення протягом 14 днів з моменту покупки. 2. Перед тим, як повернуть товар, необхідно зв'язатися з менеджером по т.(097) 038-20-42 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою вул. Революці Гідності, 9 кв3 м. Суми 3. Після повернення/обміну товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у день отримання товару або не пізніше ніж 7 банківських днів після отримання товару. Обмін на алогічний чи інший товар здійснюється того ж дня. 4. Повернення коштів здійснюється у спосіб, аналогічний способу оплати, на розрахунковий рахунок чи картку

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner